Monday, April 20, 2009

Tekanan seorang pelajar

assalamualaikum...coretan saya kali ini membawa kepada masalah kerja...
aduhai mak datuk....lagi2..komputer buat perangai...
tensionnya akue...bukan stakat laptop akue ney dah masuk virus...orang dia pown virus dah masuk coz bengang sangat kat laptop...
akue punya la pulun buat assignment..hampir 100% dah nak siap dah...
sedang akue sibuk menaip..datang lar..sekoq virus..dia boleh kata kat aku..the file that you use..apa kebenda dia ckap pown akue x taw...
aku pown buat bodo jer lar....coz aku taw benda ney boleh memudaratkan kerja aku...
tengah2..akue dok taip...lagi sikit jar nak habis.....
blupp....hilang sekelip mata jar....
Adusss.....bengang tahap maksimum...menangis x berlagu akue...huhuhu...tension,,,dah lar assignment aku due date besok...laptop buat hal...selasa nak exam midsem...
memang tekanan perasaan..
rasanya kalau diberi pilihan samada nak juai roti canai atau buat assignment..akue rela lagi buat roti canai..duit pown dapat..makan pown daqpat free....
nasib badan lar zinnirah oiii...
TAWAKAL BANYAK2...

3 comments:

scr said...

JGN!!!!....buat la sambal tumis....ang buat sedap....sambal tumis teloq pun jadi la....hehe...

word verification: waxid (pelik2 btol...mcm cacat..boh wahid ada gak mkna)

laptop aku rosak gak..tp tuh coz aku nyer pasal...arap2 sempat untuk 2 minggu ni...kalo exam dia buat hal...bolei bungkus kain baju, balik penang...huhu....esok aku exam...

wish me luck...semoga ang berjaya...dengan jayanya....berjaya...terjaya...menjaya....jaya a/p.....

scr said...

word verification: somol.....hehehe

Ariff Budiman said...

Kakak anti virus tak detect ka. Lain kali kalau buat assighment save siap2 dlm drive D. Baru tak hilang