Monday, March 2, 2009

susah hati betol

akue sekarang ngah susah hati...
ntah mcm mana lar hidup akue yang akan datang....
hari berganti hari..
bulan berganti bulan,,,
diam x diam..dah hampir 3 bulan ibu meninggalkan kami..
namun kehidupan kami masih tidak menentu,,,dibayangi wajah kesayangan ibuku..
setipa sudut dirumahku...aku akan terbayang wajahnya seolah2...dia masih ada lagi..
tapi,secara kenyataannya..tidak sama sekali...

errmmmm...
tak lama lagi...keputusan exam akue akan keluaq..time nie lar..aku susah hati sangat..
aku nie x lar sepintar mcm kaum2 kerabatku yang lain..yang berpelajaran tinggi...result top2..
aku nie...ala2 kolej jar..
mudah2an result aku..ok lar jugak..atleast x dak yang fail...
aku dah berusaha..semayang dah,doa dah,usaha pun dah...
cuma tawakaL dan berserah pada Allah saja..
KALIAN DOA2KAN YERRR..

3 comments:

Anonymous said...

wo relax arr...jiwa kaco memang sinonim dengan kehidupan student...aku paham la sgt sindrom ketaq nk dpt result ni...haha...x pa balik nanti kita p tmpat buang masalah kita...mcm misteri ja...hehe..wait for me bebeh

Ariff Budiman said...

Insyaallah. Kalau kita jatuh tak semestinya kita akan jatuh lagi. Namun jika jatuh kita kuatkan semangat untuk bangun semula. Semoga emak tenang diakhirat. Janganlah kita jemu mendoakan kebaikan untuk emak.

bearcat said...

jangan susah hati.
kalau dah usaha...redha jer apa yang datang.

releks...releks...hehe.